Toman promo

Připravujeme

Author Znovín Cup 2007

30.06.2007 - Sportovní stadion Šatov, okr. Znojmo

Tentokrát pro nás tak trochu zvláštní a tak trochu odpočinkový cyklistický závod, už šestý ze série Author Space Marathon Tour 2007 a poslední před prázdninami. Náš team tentokrát nestavěl ani Bezpečnou zónu - pořadatel se rozhodl, že není potřeba, ani mycí stanoviště Bosch - nebylo povoleno správcem areálu. Dokonce ani doktor a masér od IBI International tentokráte nebyli v pohotovosti, aby léčili poraněná a unavená těla závodníků - pořadatel se rozhodl, že není potřeba. Protože jsme na tomto cyklistickém závodě neměli téměř nic na práci, věnovali jsme veškerou energii do prezentace našich partnerů. Pomohli jsme Hannahu s přípravou stánku a nejvypjatějších chvílích (když se na stánek navalilo asi 200 oblečení chtivých lidí, kteří stále něco kupovali) i s prodejem oblečení. Pro R2 jsme vybrali to nejlepší možné místo pro umístění stánku, které se ukázalo jako správné a všichni, včetně pana obchodního zástupce, kterému se dobře a ve velkém prodávaly po celý den brýle, byli spokojeni. Náš promo team neúnavně samploval promo materiály našich partnerů - Bosch, R2, IBI International a Hannah. Počasí bylo takové aprílové, celý den bylo pod mrakem, občas pár kapek a až k večeru se udělalo pěkné vedro. Jak se nám v Šatově líbilo a jak to tam vypadalo se můžete podívat na fotkách, tentokrát od Marka. Za Toman team - Pepa.

Author 50 Bezděz 2007

23.06.2007 - Bezděz

Pátý závod série Author Space Marathon Tour 2007 nás přivedl přímo pod hrad Bezděz. Ráno nás přivítalo sluníčko, ale jen co jsme začali stavět Bezpečnou zónu, začalo pršet - klasika. Závodníků i přes nepřízeň počasí dorazilo cca. 650, což je na druhý ročník tohoto cyklistického závodu velmi slušné. I přes to, že se střídalo sluneční počasí s přeháňkami, závodníci se před startem ještě "dovybavovali" cyklistickými a slunečními brýlemi R2 a REALX u stánku našeho partnera. Myčky BOSCH tentokráte nefungovali, protože nebyly povoleny zprávcem chráněnné krajinné oblasti. Bosch se tedy tentokrát prezentoval v rámci bezpečné zóny stanem a vlajkami. Závodníci byli tentokrát zpátky z trati velmi rychle, a to i díky rovinaté a nenáročné trati, určené pro všechny výkonnostní skupiny. Po návratu závodníků z trati, měli plné ruce práce jak doktor, tak masér IBI International, kteří ošetřovali pošramocená a unavená těla závodníků. Bezpečná zóna byla tentokrát plná asi tak z poloviny a ani tentokrát se nám ani jedno kolo neztratilo. Hostesky po celý den samplovali letáky našich partnerů R2, Bosch a IBI International. Závod se i navzdory počasí vydařil a všichni se těšíme na další ročník v tomto překrásném prostředí. Jak to na závodě vypadalo se můžete podívat na fotkách od našeho fotografa Ondry. Za Toman tema - Pepa.

Příbramský permoník České spořitelny 2007

16.06.2007 - Příbram, areál Nový rybník

Již 5. závodem pokračoval seriál Kolo pro život 2007, tentokrát v areálu kempu Nový rybník v Příbrami. V pátek se opakovala klasická situace s počasím, kdy se okamžitě po postavení naší Bezpečné zóny a prezentace našich partnerů strhla bouřka a průtrž mračen. Už je to na všech závodech téměř pravidlo. Vše probíhalo bezvadně, ostatně jako vždy, ale pouze do sobotního rána, kdy jsme zjistili, že nám nějaký příbramský zloděj ukradl myčky Bosch. Naštěstí se nám podařilo zajistit náhradní stroje, takže funkčnost mycí stanice Bosch tímto nebyla dotčena. U myčky tentokrát nebyla ani velká fronta, trať byla překvapivě po noční bouři suchá. Zato Bezpečná zóna tentokrát opět praskala ve švech, moc nechybělo a vyhlásili jsme plný stav. Naše slečna masérka (IBI International) spolu s kolegy s Palestry masírovala celý den, dokonce i po vyhlášení vítězů. Paní doktorka (IBI International) tentokráte neměla tolik práce, dokonce stihla ještě s pořadateli jezdit po trati závodu a ošetřovat zraněné tam. R2 opět prodávalo své skvělé brýle a vedle nich premiérově rozbalil svůj stánek Loap, který prodával sportovní oblečení a oblečení pro volný čas. Na příští akci rozhodně nezapomeňte tento stánek navštívit!!! Jsou tam pro Vás připraveny, vedle skvělého oblečení i zajímavé ceny. Hostesky i tentokrát rozdávali letáky našich partnerů - Bosch, Loap, R2 (20% sleva na nákup brýlí na akci) a IBI International (přírodní preparáty pro sportovce, vitamíny a doplňky stravy s 30% slevou!!!) Těšíme se na Vás na další akci!!! Za Toman team - Pepa.

Velká cena České spořitelny - Pražské schody 2007

13.06.2007 - Hradčanské náměstí, Nerudova ulice, Praha

Již 14. ročník exhibice horských kol, která se jezdí v unikátním prostřadí, proběhl ve znamení loučení se s hvězdou této exhibice, kterou byl olympijský vítěz Miguel Martinez. Bohužel při své derniéře ale nedokázal zvítězit, a to ani ve speciálním dresu Kola pro život, který mu připravili organizátoři. Závod vyhrál švéd Fredric Kessiakof. Vzhledem k tomu, že se nejednalo o klasický závod Kola pro život, nebyla na tomto závodě ani naše Bezpečná zóna, ani myčky Bosch. Tito partněři se prezentovali pouze reklamními materiály podél trati. Náš tým doktorů a masérů od IBI International ale bděl celou dobu nad hvězdnými závodníky. Doktor naštěstí práci neměl, zato slečna masérka ulevovala tělům závodníků, kteří bojovali s náročnou tratí cyklistické exhibice. Na startu v Nerudově ulici stál i stánek R2, kde se i přes to, že nešlo o klasický závod, tlačilo pár fanoušků, kteří si chtěli koupit tyto vynikající brýle. Bylo přece jen vedro a sluníčko svítílo jedna radost! ;o) I naše hostesky neváhali a rozdávali letáky s nabídkou a slevami našich partnerů R2, Bosch, IBI International a Loap. Akci jsem tentokrát fotil sám, podívejte se, jak to dopadlo... ;o) Za Toman Tema - Pepa.

Jistebnický kancionál České spořitelny 2007

09.06.2007 - Jistebnice, náměstí

Tradiční závod seriálu Kolo pro život pokračoval i letošním závodem, který byl zároveň i součástí Mistrovství republiky MTB v 1/2 Marathonu. Závod provázelo příjemné počasí a i závodníků bylo spousta - jak profíků, tak amatérů. Bezpečná zóna tentokrát ve švech nepraskala, byla plná tak z poloviny, zato myčky Bosch byly využívány opět hojně, a to i navzdory pěknému počasí. Tento závod byl tvrdou zkouškou pro naši paní doktorku (IBI International), která ošetřovala jednoho závodníka za druhým, až ji z toho došlo šití a téměř veškěrý zdravotnický materiál, který si s sebou přivezla... ;o) Bohužel tento závod měl i jednoho vážně zraněného závodníka, kterému jsme byli schopni poskytnout pouze první pomoc a byl letecky transportován do Motolské nemocnice. Slečna masérka od IBI International se také činila a klientů z řad závodníků měla víc než dost. Ve stánku R2 se prodávaly brýle jako na běžícím pásu a naše hostesky rozdávaly letáky Loap, Bosch, R2 a IBI o stošest. Fotky z dalšího závodu Kola pro život 2007 máte opět pod článkem. Za Toman team - Pepa.

Author Cyklo Maštale 2007

09.06.2007 - Náměstí v obci Proseč u Litomyšle

Author Cyklo Maštale byl zatím nejpříjemnějším závodem, co se počasí týče... Páteční vedro, ve kterém jsme stavěli naši Bezpečnou zónu a prezentaci našich partnerů vystřídalo příjemné počasí pod mrakem, kdy bylo příjemné teplo, ale nepálilo slunce. Účast cyklistů na závodě byla více než hojná, což se samozřejmě projevilo i na naplněnosti naší Bezpečné zóny. Měli jsme téměř plno. Myčky Bosch tentokrát trochu zaháleli, protože trať byla čistá téměř jako sklo a tak sloužili i jako osvěžení pro jejich obsluhu... ;o) Lidí na náměstí v Proseči bylo spousta, jak závodníků, tak místních, kteří nedbaje toho, že se jedná o závod Auhor Space Marathon Tour 2007, vesele chodili cílovým prostorem a bavili se jako o pouti. Doktor a masér od IBI International tentokráte nevěděli kam dříve skočit, dokonce naše lékařská služba ošetřovala zranění ředitele závodu, pana Stratílka, který si "přibouchl" prst do dvěří auta... ;o) Byla to pro nás velká čest a doufáme, že zranění je už v pořádku. U stránku R2 bylo díky výbornému počasí neustále narváno, Hannah tentokrát se svou prezentací chyběl. Náš promo team opět rozdával materiály R2 (20% slevy na brýle!!!) a IBI International (objednávkové formuláře doplňků stravy pro sportovce, které jsou na akci se slevou 30%!!!). Příště si naše hostesky v červených tričkách chytněte také a využijte slevy našich partnerů. Pod článkem můžete cyklistický závod shlédnout tak, jak ho nafotil náš fotograf Ondra. Díky Ondro!!! ;o) Za Toman team - Pepa.

Chomutov Tour České spořitelny

02.06.2007 - Kamencové jezero, Chomutov

Cyklistický závod Kola pro život, který pro nás byl úplně nový a neznámý. Po příjezdu na místo závodu, do campu Kamencové jezero, se opakovala situace jako na předchozích cyklo závodech, kdy po postavení Bezpečné zóny a stánků našich partnerů (R2, IBI International, Loap) začalo vydatně pršet a pršelo v podstatě celý následující den. To předznamenalo celý závod, kdy na start dorazilo málo závodníků a do prostoru cíle málo diváků. Jediné místo, kde bylo po dojezdu závodníků narváno, byla naše myčka Bosch, která opět neúnavně čistila kola od nánosů mazlavého bahna. Bezpečná zóna byla naplněna koly asi tak z poloviny, doktor a masér IBI International měli díky terénu na trati, kdy každý závodník dával pozor jak na sebe, tak na své kolo, poměrně volno. I přes špatné počasí, bylo u stánku R2 docela dost lidí, kteří asi chtěli chránit svůj zrak před zataženým sluncem a kupovali si brýle... ;o) Naše hostesky, jako již tradičně, zpříjemňovali závodníkům chvíle po dojetí v cíli rozdáváním letáků od R2 (slevy na brýle) a IBI International (možnost objednávky přírodních preparátů, doplňků stravy, vitamínů apod.). Vše proběhlo v pořádku, až na to, že po ukončení akce, se jedno z našich vozidel na promáčeném terénu zahrabalo a museli jsme v Chomutově zůstat o den déle, než se nám auto podařilo vyprostit. I takové bývají konce našich akcí... ;o) Jak to na Kole pro život v Chomutově vypadalo se opět můžete podívat na fotkách. Za Toman team - Pepa.

Author Král Šumavy 2007

26.05.2007 - Plavecký stadion Klatovy

Největší akce v seriálu Author Marathon Space Tour 2007 změnila své místo konání a přesunula se ze sportovního (Sokolského) stadionu na koupaliště v Klatovech. Když jsme v pátek přijeli na místo, bylo strašlivé vedro, které nás povázelo více méně celým weekendem. Naše Bezpečná zóna byla umístěna na beach volleyballových kurtech, takže jsme si chvílemi připadali jako na pláži. Vzhledem k počtu startujících, byla naše Bezpečná zóna byla nacpána koly až k prasknutí po oba dva dny. Myčka Bosch nestíhala a tvořila se u ní dlouhá fronta, protože ráno před závodem trochu sprchlo a závodníci si z trati přivezli spousty bahna. Doktor a masér ze stáje IBI International neměli naštěstí moc práce a tak si užívali sluníčka... ;o) Stánek R2 byl v obležení "brýlí chtivých" sportovců, u Hannahu se zase všichni oblékali do nového a náš promo team nestačil samplovat materiály na slevy R2 a objednávky preparátů od IBI International. Lidí a kol bylo tentokrát opravdu mnoho a celý náš team toho měl už neděli plné zuby!!! ;o) Jak to na místě vypadalo se můžete podívat na fotkách. Za Toman team - Pepa.

Brno - Černá Hora - Brno České spořitelny

19.05.2007 - Brno, letiště Medlánky

Vydařený závod se 600 závodníky probíhal za proslusněného dne (opravdu bylo docela vedro!!!) úplně bez problémů, alespoň pro nás... Ne tak pro některé schvácené závodníky... Někteří přijeli sedření a potrhaní, náš doktor měl co dělat, aby uspokojil všechny zraněné. Masérka jela také na plný výkon, aby ulevila všem zmoženým, kteří častokrát opakovali, že jsou rádi, že to vůbec přežili. Trať byla opravdu vypečená, ale není se co divit, protože tento závod se jel i jako závod Českého poháru MTB v půl marathonu. My jsme také přežili bez úhony, až na jeden poryv větru, který nám zdemoloval některé stánky... ;o) Uvidíme se opět na Králi Šumavy v Klatovech tento weekend. Děkuji všem z našeho teamu za skvělý výkon. Mrkněte zase na nějaké fotky... Za Toman team - Pepa.

Author Šela Marathon 2007

05.05.2007 - Hrad Helfštýn, Týn nad Bečvou

Jeden z největších závodů sezóny - Author Šela marathon máme za úspěšně sebou... Na startu 8. ročníku se objevilo téměř 1600 závodníků. Neskutečný "diktát" všem předvedl Pavel Boudný z Kelly´s Oportunity, když na 89 km trati jasně zvítězil v traťovém rekordu 3:29 hod. před Honzou Jobánkem z Meridy a Martinem Horákem z Rock Machine Cyklomax, za stejnou stáj jezdí i vítězka ženské kategorie Ilona Bublová. Přes celodenní přeháňky a nic moc počasí se závod povedl a i naše služby fungovalui bez problémů... V "zóně" jsme v pohodě pohlídali necelých 300 kol, naše Myčka kol Bosch pod hradem byla neustále pod náporem závodníků a jejich biků - umyli jsme cca. 400 kol a doktor s masérkou od IBI dávali dohromady všechny pochroumané a "zablokované" závodníky. Díky celému teamu i našim partnerům - Hannah, R2 a IBI (která připravila úžasnou nabídku pro všechny závodníky - zasílaní sportovní výživy a doplňků až domů - více u našich žlutých hostesek, které vám rády se vším poradí) za úžasný výkon v hnusném počasí. Mrkněte na pár fotek, jak jsme na Helfštýně fungovali... ;o) Za Toman team - Pepa.

Orlík tour České spořitelny

05.05.2007 - Hotel Orlík, Vystrkov

Vlastními silami jsme pomáhali připravovat tento závod... Byli jsme na to patřičně hrdi a těšili jsme se jak na závody a závodníky, tak i na perličky doprovodného programu, jako bylo FMX vystoupení Kuchty jako malí kluci, ale... pršelo a pršelo a pršelo a pršelo... Náš promo team vyléval vodu z bot, sušil se kde mohl a modlil se, aby na chvilku přestalo pršet. Nakonec nebylo až tak zle, i Kuchta si skočil a všichni, alespoň Ti, kterých jsme se ptali, si tento závod pochvalovali hlavně kvůli trati a prostředí, ve kterém se jel, ale také kvůli službám a doprovodnému programu celé akce. Naše služby pro všechny a zadarma - parking kol, myčka kol Boch, doktorský a masérský stan IBI fungovali pro všechny a bezchybně. Děkujeme i našim partnerům - Loap, R2 a IBI - která připravila úžasnou nabídku pro všechny závodníky - zasílaní sportovní výživy a doplňků až domů - více u našich žlutých hostesek, které vám rády se vším poradí.) Kompletní reportáž ze závodu si přečtěte na www.kolopro.cz. Fotky připravujeme, mějte strpení. ;o) Díky. Za Toman team - Pepa.

Author Cup 2007 - Author 50 Český ráj

21.04.2007 - Branžež - Nová ves

Zahájení naší sezóny se odehrálo za krásného, i když chladnějšího počasí v Českém ráji. Závodníků bylo mnoho, kol, uložených v naší Bezpečné zóně také... Celkem jsme "pohlídali" 350 vašich kol. Poprvé prošly zkouškou i naše nové služby - doktorský a masérský stan IBI. A bylo vidět, že obě služby byly kvitovány s povděkem závodníků a využívali ji v hojné míře. Stejně tak jako nabídka ve stáncích našich partnerů - Hannah, R2 a IBI - která připravila úžasnou nabídku pro všechny závodníky - zasílaní sportovní výživy a doplňků až domů - více u našich žlutých hostesek, které vám rády se vším poradí... ;o) Avizovaná Myčka kol Bosch na této akci nefungovala, a to z důvodu polohy campu Branžež v chráněné krajinné oblasti... Takže se těšte příště na Helfštýn nebo na Orlík, kde už bude plně fungovat i tato služba. Mrkněte na pár fotek... Těšíme se na vás na dalších akcích a ať vám to šlape... ;o) Za Toman team - Pepa.

Author Cup 2006 - Nova Author Cup 2006

14.10.2006 - Josefův Důl

Závěr seriálu Author Cup 2006. Příjemné počasí, tradičně dobrá trať - prostě příjemné zakončení celého seriálu. My, jako nováčci se službou Krimi stop zóna, jsme také úspěšně zakončili tuto, pro nás zkušební, sezónu. Nepostrádáme jediné kolo a jsme rádi, že jste si naši službu oblíbili v takové míře. Pro příští sezónu najdete zónu opět na závodech serií Author Cup a Kolo pro život, tentokráte již ale pod názvem "Bezpečná zóna" a zároveň můžete očekávat rozšíření o další služby (např. lékařská služba, masér, myčka a servis kol atd.), které Vám určitě přijdou vhod po vyčerpávajících výkonech na tratích závodů Author Cup 2007 a Kolo pro život 2007. Podívejte se na fotky z poslední akce. Těšíme se na Vás. Team Toman, spol. s r.o.